Sista besöket...

Idag var vi där - Det SISTA besöket hos Barnmorskan, o jag kände mig lite nervös för första gången faktiskt.
F hämtade mig på jobbet så åkte vi dit tillsammans, känns så skönt när han följer med.
 
Några siffror sa hon inte denna gång - Förutom Vikten då, som jag håller koll på själv!
Nu har jag vägt mig för sista gången - V. 40 och det blev totalt +14,2 Kilo denna graviditet. (+ 0,9 kg sen sist)
 
Nu har hela kontoret gått hem utom jag, som måste fixa med lite adresser och småpyssel innan jag känner mig helt klar, sen vill jag bara hem o vila! Jag är så trött!! Ikväll packar vi nog in babybilstolen i bilen tillsammans med den packade skötväskan, De trycker på neråt och moler i magen lite för ofta nu, så de kanske smäller till snart! Men känner jag mig själv rätt så kommer jag vakna som en BLIXT av att allt tar en väldans fart!
 
Ha en fin kväll!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0