Plötsligt händer det...

Hockey - de är väl trökigt de... Thea o Fredric ligger o glor på tvn o jag surfar runt på nätet.. Gäsp va tråkigt med sport över huvud taget ha ha! 
Ikväll åt vi torsk här i station, med grädde o curry, till det blev det ris med ärtor o majs! 

Fina färger iaf :) 
Sen var vi barnvakt åt mosters lurvboll ;) 

Lilla sötnöten var här ikväll, jag är ju inget fan av hundar - dom luktar illa, låter lilla, lortar ner osv, men vissa är ju rätt söta! 

Å tjejerna blev ju glada! 

Plötsligt händer det!!! Jag står med dammsugarn i högsta hugg, å så kommer min F med blommor och en tidning, de är väl kärlek det! 

Va glad jag blev! Bara ändå - de är fint gjort! Ja har varit snäll tillbaka hela kvällen o inte gnällt ett dugg :p 

Nu ska jag tvinga Thea i säng, tjejen som inte ens är trött när hon sover! 

Godnatt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0