Pizzasallad och full fart!

Hockey - kan dom inte sända nå annat på tv än den där grymt gäspiga hockeyn, ååååå va ointressant de är! 
Jag spenderade en stund i tvättstugan nyss, tvättat två maskiner, hängt o Vikt- tycker jag inte gör annat! 
Utsikten neråt ser ut så här just nu... 

Bokstavligt talat så sprängs jag snart!!! 
Magen är så hård, - jag har en magkänsla som säger att det kan vara en liten pojk där inne- det är så spännande att inte veta samtidigt som jag vill veta typ nyss!!! :)) 

Slängde ihop en pizzasallad ikväll som ska få stå och dra i kylen ett dygn, tänkte göra egen kebabpizza imorgon. Får se om det blir gott! 

Nu ska jag jobba lite- har 10 beställda projekt på jobbet som ska köras nu i maj/juni innan jag går hem, puh!! Jag kommer "lära" åka in på kontoret o göra leveranser när bebisen kommit, kommer omöjligt hinna innan och jag vill sköta det själv :) 
Godkväll på er!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0