Lördags feeling!

Lördag o äntligen helg!! Som jag njuter nu av lediga helgdagar, det är riktigt jäkligt nu om mornarna att ta sig till jobbet. 

Idag har jag haft lyxtid med mina tjejer! Dom vela så gärna åka o shoppa - så det gjorde vi- även om jag hade hoppats på nå annat :) 

Först gick vi upp på kontoret då jag hade ett ärende, kolla jobbmejl och skriva ut en sak.. 

Sen fick det bli lunch på 9.an- tjejerna brukar välja östens pärla jämt men jag orkade absolut inte gå dit idag.. Kände mig som 85 o höft opererad när jag gick typ! Ha ha
Efter x antal affärer där vi shoppat skor, kläder smink godis o allt va de nu var så var vi nöjda för dagen! Å jag känner ett obehagligt tryck neråt o svaga svaga värkar i magen - aldrig upplevt förvärkar innan ... Detta är nytt för mig! - brukar bara säga pang o starta! 


Mina gullhjärtan Som inte är så små längre! Stanna tiden ett tag... 
Nu godis o Loka hallon/lakrits skalle medan regnet smattrar ute, mysigt! 

Hoppas ändå lilla pyret vill komma ut inatt, de här är rejält obekvämt!!! 

Kram kram !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0