Inför julen ;)

Huur trökig är inte denna hockey som verkar visas typ varje kväll!
Ligger i sängen o inväntar F som absolut lära se klart, i jag är ju så fjantig så jag kan ju inte somna själv typ! :) ligger bara o vrider o vänder o hör tv.n nere!

Måste bara få inspirera över årets julkalender 2015 - ha ha jag vet, jag är knäpp! Nu kommer först en härlig vår och en lång fin sommar :-) men i år kommer nog äntligen en urmysig kalender visas, och jag kommer kunna/hinna se den varje morgon med mina tre (!) barn.
Se bara på den här bilden... 

Man får följa barnens historia från 1015-2015, inspelningen pågår just nu! Fina barn va! :) 

Tisdag imorgon - lång dag på jobbet, står nog ut, eftersom man vet att det är kortvecka :) värst är att ta sig dit, jag har så jäkla ont ju, å hur jag än gör så blir det att man stressar.. Usch! Jag vet inte om jag kommer stå ut hela maj - fy, idag  har jag känt luriga värkar må ni tro!  

Godnatt! 


Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Ja härligt - jag såg att det var lite "historie ätarna" över kalendern i jul! Spännande!!

En härlig tisdag önskar jag dig!

2015-05-12 @ 12:18:12
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0