Hummer i går afton!

Äntligen sol!! De har ju varit regn och tråk en tid nu! 
Igår fick jag se min danstjej uppträda på estraden! Såå duktig, och en smula nervös innan ;) 

Igår kväll for vi ner till stugan för att gotta oss ordentligt! 

Två stora fat med de största humrarna jag någonsin skådat! 

Blev en salig blandning av lamm, älg, kryddiga köttkorvar o en gigantisk hummer! 

Imorse vaknade jag pigg som en lärka medan han brevid vaknade med huvudvärk ;) vi skulle iaf ge oss på en promenad, den första på evigheter... 


Så fantastiskt vi bor egentligen! I ett stort fint hus med små mysiga gator i kring, fårhagar med bräkande lamm och fina ekar! Hedesunda är vackert! 
Vi knatade på 3.5 kilometer ( i snigelfart....) å sista biten vela jag bara att någon skulle skjutsa mig. Värkande fogar, o spänd mage o flåsig tog jag mig hem... 9.e månaden är bra tuff! 

Ha en fin Söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0