Ett återseende

Godkväll! Blev en Sen kväller idag... Vi myser framför Eurovision med tända ljus o hejar på Måns! Vi har haft besök av Fredrics gamla granne ikväll o tjejerna lekte o hade så kul så då vela man inte vara så sträng med tiden! 

Isabel som är lika gammal som lydia

Men lydia hade rymt iväg på cykel o jag fick inte hem na förrän efter kl 8, så då passade Thea på att visa sin schleich samling! :) 
Tjejerna följde med moster och mormor o handlade blommor idag efter fritids - L har verkligen nedräkning nu - 6 dagar kvar sen slipper hon fritids, som hon längtar!! Hon gillar inte alls fritids efter skoltid! 
Snodde ett par bilder av min syster! 

Thea bland tusentals (?) amplar ;) 

Å så sockerberoende L som alltid lyckas deala till sig något gott! 
Jag kom hem vid 15.30 idag o kände mig pigg för en gångs skull! 
Dagens middag blev enkel iaf, - 
Korv och mos

Utan sallad... Ha ha, den orkade jag inte fixa idag! 
Nu börjar klockan närma sig halv elva, o Theas plan är att va uppe en timme till, Dock inte min ;) 

Sov gott! - själv är jag lite nervös över nätterna nu- jag inbillar mig att den här bebisen kommer snart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0