En tanke...

Min lilla grillmästare för kvällen! Är karln upptagen med annat så kan man alltid få hjälp av den här gossen! 

Blev ju ett riktigt grill väder ikväll! - dock fuskade jag massor och körde med jumbo strips till kvällens oxfilé he he- orkade inte åka och köpa potatis! 
Ikväll har vi nattat 5 barn här... Eller nattat o nattat, bett dom gå upp ha ha, de lever rövare på övervåningen än! 
Vi fick en överbattningsgäst! Söta Sigge som frågade om han fick sova här, och det får han ju såklart! 


Sigge o Charlie har legat i sängen o ätit godis och läst guniess rekordbok - får se när dom tycker det är dags att slå igen sina blå! 

Ikväll hade Thea en kompis här... Dom satt i köket och byggde pärlplattor och jag sa..
Va fint ni gör! - å vad gör du, skriver du något? 
- ja... Jag ska skriva -mors dag- och lägga den på min mammas grav... 

Mina tårar började rinna och jag visste inte hur jag skulle säga nu. Lilla fina Goa tjej, hur fruktansvärt är det inte att två små tjejer ska behöva förlora sin mamma när man är 8 och 6 år - att dom ska behöva lägga en pärlplatta vid en grav på mors dag.. 
Även Thea och lydia blev ledsna och fick torka i ögonvrån.. 


Men jag är så säker... Att din änglamamma kommer låta solen lysa på dig på mors dag. Och vara så stolt över sina duktiga trevliga barn! 

Sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0