Det ryktas om fullmåne ...

En sån dag... 
Inga direkta utlägg.. Men jag hade en dryg natt som resulterade i en ledig förmiddag på jobbet. 
Men tog igen mig skapligt till eftermiddagen!
Hade turen att få stanna till och äta hos mina föräldrar på vägen hem.. 

Vilken tallrik! Grillat när det är som bäst! 
Hela mitt kontor trodde jag skulle behöva åka in och föda barn idag, men fel hade dom, själv tror jag det kan bli inatt som det känns nu... 
Å min kära sväris Kerstin i Valbo hon tror stenhårt på måndag natt för då blir det fullmåne! 

Ja - den som ändå kunde veta!!! 

Nu har jag sovit på soffan mellan 19-20.30 behövde det nu..
Men tror jag ska ta en isglass sen förflytta mig upp och sova vidare... 

Kram på Er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0