Dags för spring tävling!!

Vet ni vad som hände mig ikväll då- jo, jag drar upp nycklarna ur fickan o sliter med mobilen som landar på klinkers golvet, den går i tusen miljoner bitar- min 1 dagar gammal iPhone 6 - yiiiihaa! 

F o jag åkte till en Telia butik ikväll å jag drog en lååång harrang Om att jag inte har tid att lämna in den utan måste få ut en ny, så nu har jag en ny igen! 
Kvinnlig talang kallas det! 

Nu är väskorna packade - en till mig o en till bebis! 

Jag har bara 6 arbetsdagar kvar nu- om inte jag föder innan förstås då! Man vet aldrig när det är nummer 3! 

Dagens magbild !  V39 och en halv ha ha! 
Nu ska vi sova! Imorgon ska vi upp å äta gröt frukost- alla barn ska nämligen springa hedesunda rundan - spring tävling! Så nu är dom laddade!! Vi hoppas på sol och varmare vindar! 

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0