BM Besök idag!

Tjohoo!
Vågen hemma spökade med mig igår - och jag hade inte alls gått upp så mkt, Totalen ligger på +13.3 kilo!
Men så mkt godsaker som jag stoppar i mig så är det ju rätt åt mig om det blir mer..
 
Idag vela Fredric följa med och lyssna på bebisen, - Log för mig själv när han kommer i full galopp indundrandes med en Lastbil 5 minuter innan ha ha. De är min karl det, med headset i örat och en stressig gång.
 
Ultraljudsapparaten åkte fram idag igen, BM verkar ha svårt att känna hur h*n ligger, hon tror också på en lagom stor bebis. Men den ligger helt rätt med huvudet nedåt.
- Däremot började jag må världsilla och kallsvettas när hon mätte magen, blir sådant tryck så det bara snurrar till, så jag fick ligga på sidan ett tag innan jag kunde resa mig.
 
Bokade tid för Efterkontroll! Barnmorskan trodde inte jag skulle komma på sista besöket som vi bokat vid BF (men det är jag stensäker på), gahh! Spännande!
 
Jobbar till 15 idag sen blir det en långhelg igen, och det ska jag verkligen ta vara på, - Ikväll ska jag baka bärpajer till morgondagens skogsäventyr! :) Livet leker och jag mår bra! Förutom att jag sover dåligt, pustar stånkar och känner mig tung och har ont!
 
Ha en fin lill-lördag!
 
 
                                    Så här ligger min bebis nu! - Om några dagar får du komma ut till våran familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0