Torsk och potatis!

Men mums vad jag lyckades med middagen ikväll - finns bara fantasin och tiden så kan det bli bra! 
Här åt vi stekt torsk med potatis och god dillsås på grädde toppat med smörstekta kantareller och gröna ärtor! 

Barnen har nyss gjort kväller efter att de suttit bänkade framför familjen A vid tv.n
Själv är jag inte lika fashinerad längre... Gillar inte alls säsongens familjer... 
Den ena familjen är såååå tråkig o titta på, dryg morsa som jag inte tål rösten på! 

Nu är det kväller för mig med :) jag är såååå trött efter matlagning, disk, dammsugning, två svängar helt själv till miljöstation, duschning av ett barn, kompletterings handling på Ica o röjt undan vinterkläder i hallen pust!!!! 

Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0