O'learys

Låt dessa sista 10 veckor gå fort! 

Det börjar bli klumpigt, kännas tungt och göra ont! Jag vill ha tillbaka mitt vanliga jag nu! 
Idag har vi haft en mys dag! Mat på o'learys! Gäller att passa på! Men åter igen, vilken usel personal de är där, noll service!!!
Jag var även upp på kontoret en sväng för att ta fram en rapport som ska skickas måndag morgon! 

Hej kontoret! - fy vad jag kommer sakna mitt jobb när jag blir borta... Verkligen! Jag trivs så fantastiskt bra med mitt jobb! Bästa utsikten har jag ju också! 

Sen drack vi lite kaffe och surrade lite hos mamma och pappa 

Hemtrevligaste mamma! <3 
Nu gäller mello igen! Hejja hejja! 
Kram från station 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0