Min stora kärlek!

Igår kalasade vi kvällen lång! Min stora kärlek fyllde år och det skulle firas! <3
Min finaste F, Tryggheten i mitt liv, han som får mig att skratta när jag är nere, o ger mig så mycket Energi!
 
Det blev fika med mamma, pappa, Svenssons och Bosse och Kerstin, Trevlig kväll med mycket prat och kaffe och tårta med dom Bästa!
 
Onsdag idag, Veckan vänder äntligen! Idag ska vi upp på gavlerinken och käka lunch med jobbet, brukar vara jättegod lunch där, att rekommendera!
 
Igår var jag till Ikea en sväng, också det med jobbet! Köpte en Byrå som jag lyckades kånka in i bilen och få med hem, Den ska bebisen få! Har ju inte köpt så mkt kläder då vi inte vet vad det blir... Men en pyjamas i grå/beige/vitt har jag köpt, En filt, och cremevita bodysar i strl 50, o ett par grå/vita randiga byxor och en röd/vit pop kofta har jag handlat, det KLIAR i fingrarna ska ni veta!
Har en hel del kvar efter tjejerna, men ni vet.. Man VILL ju ha nytt, de ser ju rätt sunkigt ut nu efter alla år i en stackars kartong på vinden ;)


Njut av Solsken!
Puss och Kram!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0