Doft av Kaffe!

Men Godmorgon!

Det behövs igentligen ganska lite för att en dag ska bli till en bra start!
Vaknade imorse av doften av kaffe och skrammel nere i köket, och bara det är ovant för mig men så mysigt..
Smyger ner och där har F gjort frukost med tända ljus, kaffe och smörgåsar.
Gud va glad jag blev.. Har inte upplevt en lugn morgon på hundra år känns det som..
Jag har alltid gjort en smörgås slarvigt och ätit i farten på väg till jobbet och aldrig tagit mig tid att koka kaffe utan det har blivit en kopp maskinkaffe på jobbet istället.
 
Men vilken bra start jag fick! Sen väckte jag Lydia för att säga att jag skulle åka till jobbet så hon kunde göra sig klar för skolan, hon knölade ner sig i våran säng i natt första gången på massa år känns det som, hon drömde en mardröm! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0