Vårat lilla hjärta!

1 dag gammal och mitt hjärta smälter för varje minut, så älskad från första stund! 
Allt funkar bra, jag är pigg o tagit igen en del sömn - prinsen sover, äter o är nöjd! 

Så liten krabat... Hade inte många plagg i storlek 50, men byxorna F köpte är jättestora ha ha o bodyn i strl 50 fick vi vika upp ärmarna på! Gulligaste i hela världen! 
Tack för alla fina hälsningar, o all hjälp! Mamma o moster har servat med så god mat så man blir alldeles rörd! 
Tänk att tanken slog mig.. När man kommer hem en söndag med en bebis o kylen är tom! - vad äter vi!! Så kommer de med mat till oss! Det var väldigt snällt! 


Idag firade vi med smörgåstårta till frukost! 

Blommor från mormor! 

Dessa blommor gjorde mig extra rörd- jag låg o sov middag efter att vi kommit hem fr förlossningen - så smyger Lydia in med dessa o en tidning o lägger innanför min dörr för att säga grattis på mors dag! Tack mitt lilla hjärta! 
Nu ska vi mysa vidare... Så skönt att lära känna den här lilla pojken i lugn och ro! 

Det bästa man kan få <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0