Syskon!

Ikväll har Elon hoppat från famn till famn! Alla syskon är samlade och ojj va dom tycker han är liten och söt! 
Premiär för syskonmys! 

Thea 10.5 år med brorsan 5 dagar! Eftersom Thea har lite feber och trök hosta så fick de bli en blixtsnabb mysstund med henne :) o därför hon ser lite mosig ut! 

Lydia 7.5 år - stolt syster som gosar o gosar o pussar på denna lilla gosse hela tiden, vill bära och hålla och vakta- kan även bli extremt svartsjuk o visar det genom att driva mig till vansinne med det ena o det andra! 

Här är han - Charlie, 8.5 år, storebrorsan som äntligen fick en lillebror!!! Stolt som en tupp, med 3 systrar hos oss och snart 4 systrar hos sin mamma så har han nu äntligen sin lillebror! 

Nova 7.5 år med sin lillebror! - ojj vilken bebisvan liten tjej, med öppen famn och lugnande gungningar vaggar hon lilla E till söms, blir han ledsen är hon där med en napp på två röda sekunder! 

- älskar oss! - 


Och jag är säker på att denna lilla gosefis kommer att trivas i våran stora familj! - tänk va dessa donnor kommer Måna om sin lillebror! 

Nu ska jag ta mig upp i sängen, jag är så trött så trött hela tiden.. Absolut ovan med att väckas om nätterna! - de känns, vill jag lova!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0