Solariet är öppet

Thea- min lilla tjej som blivit så stor... När jag var i hennes ålder lekte jag med dockor eller möjligen byggde koja med tjejkompisarna intill "Järnvägen"

Thea tältade i en ko hage inatt, alldeles intill älven med 4 tjejer och 3 killar... Resultatet blev att dom var uppe hela natten o hade somnat 7 i morse (!!!!!)
Å sedan vaknat 10...

Jag har precis hämtat hem En få - ordig trött tjej som inte orkade cykla hem...

Ikväll ska hon i säng kl 19!!! Det hade varit fullt hålligång där, dom hade BADAT mitt i natten o sen kom även killar o tjejer från 6.an dit. 

Jag har skaffat barnflicka ;) skämt åsido - Alva har varit hos mig o myst med Elon - vilken service! Jag passade på att grilla fläsket lite i solariet - o även hämta Thea utan att behöva ta med honom :) 


Thank you girl! 
För övrigt! 
Solariet öppet alla dagar 06-23 
Drop in 
40kr mynt
Välkomna :)))

Nu ska vi in med lite kyckling i ugnen innan jag ska förbereda inför midsommar, i år tänker jag bidra med olika sillar bland annat! Bäst att lägga in ikväll så smaken sätter sig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0