Inlåst

God förmiddag! 

Billiga jordgubbar på Ica idag - 15kr litern, - jag tänkte passa på att köpa ett gäng och göra saft, sylt och frysa in resten! 
Men vi måste köpa en frysbox!! Det är överfullt i de två små frysar vi har och jag som älskar att bunkra upp med kött, fisk, svamp, bär, saft glass och annat! 

Men! När jag precis klätt på mig och satt Elon i bilstol ser jag att min Karl skruvat ur vårat lås (som ska bytas ) från dörren 

Alltså! Jag kommer varken ut eller in!
Hur tänkte han nu?? 
Han jobbar ju tills kvällen! 
Visst, - vi har en till dörr så ut kommer jag , men den går inte att låsa så jag kan  ju inte lämna gården. 

Elon har fått en sån fin filt av mormor som hon sytt .. 

Velour med fina blå band och spets! En riktig prins filt :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0