I farfars knä!

Godmorgon soliga fredag!
Ser ut att bli en härlig dag med värme, ska försöka ta oss ut lite, men får inte glömma att värma "lökarna" ordentligt! 

Igårkväll fick vi besök igen, i dubbel bemärkelse! 
Först kom svärisarna från Valbo med fina paket och en hel kasse med fika, bullar, surdegslimpa, dryck och annat! 

Ett av paketen var från Fredrics gamla farmor också som inte var med! 

Vilka ljuvliga kläder, blått och vitt- som jag älskar! Byxdressen är ju för söt! 

Å detta sett i sköna fina färger - tack snälla! 

Elon 12 dagar myser i farfars knä, ser ut att vara en väldigt stolt farfar :-) 

Sen kom våra vänner A och P med fint paket, - och en stor påse med nybakta bullar, - Ja behöver ju inte ha någon ångest alls att jag inte bakat något när jag får så här mycket fika! 

Jättesöt tavla till Elons blivande rum från Annelie o Peter 

Kerstin hjälpte mig med fika o dukade fram bröd o ost o dricka osv så man blev som en gäst hos sig själv :) 

Lite surr innan det var dags för dessa att åka hemåt igen. 
Är så roligt med alla besök vi får! 

Nu ska jag sätta på kaffe och göra en smörgås, börjar bli hungrig! 
Ha en fin dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0