Besök på kontoret!

En sån dag! Herregud ha ha, första dagen i vardagen ensam med en bebis- o det märks att jag är ovan o att det var bra många år sedan sist! 

Idag åkte vi till kontoret för att hälsa på mina arbetsKamrater! Tänkte försöka pricka in deras fikarast kl 10, men de va ju mindre lätt ;) o frukosten fick jag lämna på bordet för en skrikande bebis vela bestämma! 

Elon gillade inte alls mitt jobb, han som aldrig typ skriker- skrek som En gris under hela besöket ... 

Men! Han fick ett så fint smycke, en lyckopeng Med hans namn <3 

Sen passade vi på att åka på Ica maxi, herrejösses va ja stressade o svettades :) kortläsarn trasig i min kassa o fick byta o krångla.. Sen fick jag jogga ut i bilen o lasta in allt o sen sätta mig o mata en illröd gallskrikandes baby ha ha.. 
Nu när vi är hemma är det någon som visst ligger knäpptyst o sover som en prins igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0