Amningsrum och sushi

Det gick galant på stan idag.. Sovande bebis och mätt pappa = nöjd mamma! 
9.an har lyckats riktigt bra med sin idé om familje relaxen med amningsrum 

De är ju perfekt att kunna sätta sig där! 
Jag köpte en jacka tills imorgon till bröllopet ifall de blir kyligt, de är ju utomhus, o jag hade bara fula vind jackor. 
Köpte ett vitt omlott linne till min kjol, funkar att amma i, o ett halsband 


Lunchade på 9.an (fast kl var 16, så kanske räknas som middag?)
Jag har länge längtat efter detta! Men herregud vilken bamse portion jag fick, jag såg väl hungrig ut ha ha! 

Elon fick en ny mössa, hans blåa var ju hundra storlekar för stor så denna var perfekt! Å jag tycker pojkar är så fina i rött så de blev en röd! 

Nu är vi hemma och ska strax gå till grannarna för lite fredagsmys! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0