Söndag o nytt batteri i mamman

Den bästa söndagen på länge! Åh vilken grym helg vi haft! Är så skönt att byta miljö ibland och det har gått så bra fast vi har bebis! 

Nöjd med min fina sommarhatt! Den är min nya favorit o riktigt bra mot sol å (nu lät jag gammal..) :)

Å våra ben har gått många mil idag igen, Lydia som är Sveriges lataste unge fick de riktigt jobbigt!

Paus med fika! 


Tjejerna gjorde slut på hela pengen från morfar, dom har handlat o handlat - på Hollister och Victoria secret! 
Vi träffade även Ramon o morsade lite på han! 

Vi tänkte avsluta en kanonhelg med gomiddag På balkongen, vi lämnade in barnen i lägenheten som hade skavsår, värk i benen, ont i nacken o allt va de nu var! Jag och Fredric gick ner till flippin burgers som bara låg två minuter bort! Har ju hört massa bra om det stället! 
Köpte med oss mat hem och shit va gott de var!!

En miljard kalorier kanske, men så blir det ibland. Till burgarna var det mer eller mindre obligatoriskt att köpa en shake!
Efter maten somnade våra grabbar, då passar man ju på att smyga ut! Jag o tjejerna gick till Tegnér lunden för att bada igen! 
 

Lydia som helst av allt skulle vilja leva livet naken ha ha - hon körde bikini resten av kvällen mitt bland trafik och uteserveringar! 
Sen städade vi efter oss, packade oss ut och började vår resa hemåt! 
Glass stopp... Men gissa var? 
Lydia min lilla ärta! 

Självklart lär vi ju stanna till vid Arlanda o köpa glass... Och ... 


Kolla på plan som startar ha ha ha! 

Full med ny energi är jag nu! 
Imorgon väntas vardag igen och jag ska ta tag i tvätt o hem :) 

Kram kram 


Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

SEr ju super härligt ut!!

2015-07-06 @ 09:21:17
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0