Så här ser det ut!

Men så varmt! Puh!! Snarare hett!! Det steker på måste jag säga! Det är inte lätt att ha en bebis i den här värmen, vart ska man ta vägen... 
Inte lätt att ha en tjej i puberteten heller ha ha, Thea min Thea
Du går mig snart på nerverna samtidigt som jag vill krama ihjäl dej! 
Va mycket det händer för en tjej i denna ålder, min T som dessutom är tidig i det mesta! 
Läste en sån rolig sak på nätet som stämmer på pricken över hur det är att ha en jänta på väg in i tonåren men Jah fyllde på lite!

Tonårsdygnet
06-12 - natt
12-18 - tidig morgon 
18-24 - dag 
24-06 - eftermiddag 

För att spara energi, använd endast fåstaviga ord så som: ba, a, Ä, å, wtf.. 

Låt allt ramla av dig i en hög där du står, så är det lättare för din mamma som jobbar i hemmet att plocka upp efter dig när allt ligger på samma plats. 

Om toarullen är slut, släng den på golvet och sätt inte dit någon ny ( gäller samtliga i min familj utom mig själv faktiskt) 

Ha Alltid din iPhone på Ljudlöst!! Det finns ju dom som tror att man ska prata i dom så lika bra att alltid ha ljudet av!! 

Förresten så Sker ALL kommunikation  via instagram, kik, Facebook och Whats up

Duscha antingen inte på hela veckan eller 30 minuter i timmen med stekhett vatten, sjung gärna i duschen! 

Använd aldrig samma glas när du är törstig. 

När du ska torka upp efter dig, se till att trasan är riktigt blöt innan o bry dig inte att torka efter. 

Ät endast saker med mycket socker i.. 

Dina småsyskon lyssnar mycket bättre på dig om du samtidigt slår dom som du förmedlar ditt budskap.. 

Slå aldrig av tv.n om du lämnar rummet eller åker bort, så slipper du sätta på den igen sen när du är hemma 3 timmar senare. 

Det är alltid din mammas fel att du har tråkigt! 

Så där ja!! Då har jag fått med allt, livet är fullt med spännande faser, just nu går vi in i pubertetsfasen O samtidigt är vi i en bebis bubbla! 



Älskade Thea - du kommer gå långt!
Älskar dig till månen och tillbaka, hundra gånger om! Men tänk va mycket en mamma får oroa sig när dottern är ute på äventyr om kvällarna! O värre blir det väl.. 

Kram från perrongen! 




Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

*skrattar* jag våndas lite för att barnen ska bli större och allt det där du skriver om ska bli sanning...tycker vi kan trycka på stop-knappen nu. Stanna och vara precis här några år till...precis NU är allt så underbart med våra 3...

2015-07-03 @ 12:31:06
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stämmer mycket bra på Elias oxå förutom dygnstiderna. Han sover gärna mellan 22-07 när han är ledig :) /Anna

2015-07-03 @ 15:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0