Odd molly hos mig

Nytt i garderoben från Odd Molly! 

Hoppas jag inte tröttnar på dessa alltför fort bara, köper mycket som jag sen ångrar .. Typiskt mig!  
Tyckte dessa var lite fräcka men känner jag mig själv så trivs jag väl inte så länge i dessa heller! 

Ikväll var vi upp till Annelies stuga på fika, såå gott - o soligt! :)

Nu har lilla prinsen fått pyjamas och vi ska göra natt! Mysigaste stunden, att få gosa med denna lilla kille tills han somnar! 
Men synd på kvällarna att värmen håller sig undan.. Man borde / skulle kunna sitta ute halva nätterna ju, nu är det ju svinkallt o man lär ha stängd dörr, helt galet synd! Vi är ju många som behöver lite värme!

Imorgon är det fredag! Då blir det namnsdagskalas för både mig och Lydia! - jag för Kristina och Lydia som heter Kerstin! Vi firar inte med paket på andranamnet men lite fika o grattis blir det! Annat är det när det är våra riktiga namn - då får man paket o tårta!! :)) 

Godnatt från oss i station! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0