lax på tång ikväll

Tänk att djur kan bli en bästa vän... Ända sen Elon kom har våran Hilda visat respekt - hon har helt låtit bli skötbordet, vagnen och sängen ... Går försiktigt fram ibland när E låter, men låter honom vara.. 
Idag när jag vek tvätt o la Elon på Lydias säng skrek han nå grymt- då hoppade Hilda upp å la sig en bit ifrån - Elon somnade och Hilda låg kvar! 

Kärlek! 


Mitt lilla gostroll I bilen på väg till mormor och morfar som bjöd på lax ikväll. Vardagslyx! 

När vi kom hem stod det två små flickor på bron hos oss som ville leka med Lydia, men hon var ju inte hemma - men jag bjöd in dom på en drink! :) 

Dom gillade min hemgjorda jordgubbssaft! 

Nu kikar vi på allsång :)
Kram kram !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0