Fint paket igen!

Tjohoo alla läsare! 
Svalare väder = en dag inomhus igen.. 
Inatt fick jag ny energi och började göra flädersaft! Älskar att fixa o dona när de andra sover! 

Precis så höll jag på när Thea o Lydia var bebis å ! 
Idag har vi haft fin besök från Göteborg
En sprudlande glad och fin Jeanette
Älskar när hon kommer! 
Å fint paket fick Elon!! 

En kik ner i påsen..

Så fint! Tack snälla! - vad det var visar jag sen ;)


Men lilla gobit vad jag tycker om dig! 
5 veckor gammal och redan en egen bestämd liten herre, vi vet nu hur du vill ha det, hur du sover bäst, när du har dina vakna perioder och när du är som mest hungrig! 
Vi ser också hur du varje dag blir starkare och starkare och sparkar med dina ben som små trumpinnar, blir rasande arg o viftar med armar, o sen ser vi också det där lilla leendet som får oss att smälta totalt! Lilla Elon vad vi är glada att just du kom till oss!! 


Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0