Det värmer i mitt hjärta !

Det behöver inte bli så tokigt med saker och ting... 
Jag är så stolt över min Thea - min äldsta fina dotter.. 
Kanske var hon inte överförtjust i att få ett syskon.. Det var väldigt jobbigt för henne periodvis då hon ogillar förändringar och kände väl att de inte var så "hippt" med syskon i hennes ålder.. 
Men! Idag är hon den som myser mest med våran lilla pojke... Hon bär på honom, passar han när vi åker ärenden, eller när jag duschar!  

Thea, du växer för varje dag och är så duktig med din lillebror! 
Det är otroligt va bra det är med en syster som kan trösta o ge napp o hjälpa mig! 

Elon - nu är du så självklar i våran familj! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0