Bakdag idag!

Vilken bakdag vi haft!!! 
Fullt ös i min brors bagarstuga, tunnbröd o hårt bröd o nu till kvällen - pizza! Det smakade sååååå gott!!! 

Kom in med mer att grädda!! - ropar Sigge från fönstret!

Många runda knäcke kakor och mjukt gott tunnbröd med stor klick Bregott fick vi! 

Lydia och Nora inne i bagarstugan! 

Wilma o Vendela passade på att få sig någon krona på det som bakats!

Alice hade med sig Tre liter (!) av det godaste minuty och bjöd på. 

Smaskiga pizzor blev det! 

Morfar totte, Alice och Elon i skuggan! 

Alice med Elon! 

Min pizza - smakade ljuvligt! Jag hade på: skinka, ost, lufttorkad skinka, mozzarella, vitlök, parmesan, lite räkor, lite musslor och ruccola! Mums! 

På hemvägen med en hög bröd :) 
Nu ska jag njuta ute i kvälls sol! Så skönt ute ikväll! Sen kommer Thea med villemo som ska sova hos oss inatt! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0