Provköra bil och kalas för Sigge!

Hipp hurra för lilla kusinen Sigge idag! 
I eftermiddag ska vi på kalas o fira den filuren! - chokladsugen som jag är så hoppas jag det bjuds på kladdkaka! 

Hjälp mig besluta vilka av dessa brillor som passar mig bäst! 😊 fått ett par ray - ban av F men vet inte vilken jag gillar! 

Denna modell - piloten gillar jag skarpt! 
Just denna är den mindre modellen.. 
Denna är lite större i modellen samt grått glas! - sjukt svårt val! Större eller midre... Hmm .. 

On the road just nu! - vi har varit och kikat på bil - även det en djungel! Men nu har jag lyckats få min kära Karl att äntligen inse att vi växer ur våran bil! 
Hittat en riktigt snygg som INTE är en buss nu iaf 😉 totalvägrar busslikande bilar ha ha! 

Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0