Lära mig att Njuta!

Gäääsp va jobbigt det var att börja jobba igen :) Hungrig konstant och gäspade ihjäl mig efter kl 15 he he..
Nu har vi duschat och slängt oss på soffan, låst dörren och väntar på att få sova!
Mycket energi går ju åt när man är på tjocken märker jag ... Det är inget jag tycker om om sanningen ska fram..
Jag har tyvärr aldrig njutit av varken växande mage eller allt därtill, utan vill helst bara att tiden ska gå så att det är över snart.. Men jag ska lära mig att Njuta!
 
Här bjussar jag på en tjusig lagbild á la Holmgren! Vilket teeeam! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Det som är så fantastiskt! Skulle kunna vara gravid jämt ja haha 😆

2015-01-09 @ 15:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0