Bullkalas igår!

Godmorgon från buss 49! 
Här sitter jag, på en kall buss som är på väg mot Gävle och en ny arbetsdag !

Igårkväll var vi på kalas och firade farbror Håkan! Massor av gott fika och smörgåstårta - åt så jag nästan är mätt än! 

Tack för ett gott och trevligt kalas! 
Ikväll händer det grejer... Efter jobbet åker vi söderut och troligen så köper vi bilen! - äntligen! 
Sorgligt att lämna ifrån sig Volvon, har verkligen älskat att pendla med den då den bara swishar fram! Men samtidigt så får vi ju inte plats i den. 

Går det även som jag vill så ska vi kika på en vagn också... Har läst på nu i veckor om dessa finesser som finns nu så jag vet mer o mer vad jag vill ha! Men  ändå så svårt!!! O herregud va dyra dom är... 12000 kr ungefär o då är vagnen bara ett skelett, -  då lär det ju tillkomma regnskydd o åkpåsar å skötväska å allt va de nu är! 
Men jag har iallafall sparat en jättefin åkpåse efter Thea o lydia med fårskinn! Glad för det för den kommer användas nästa vinter! 

Ha en fin fredag! Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0