Thai mat och fredagsmys!

Äntligen helg, fredagskvällar är det bästa jag vet! Men tomt utan barnen som åkt till pappa. 
Idag blev dom äntligen mina - dessa brillor dom jag suktat efter ett tag! 

Tack snälla F! Du kan om du vill :) 

Jag är så nöjd! Nu är jag redo för en vår i solen! 
Efter jobbet idag köpte vi med oss Thai mat och åkte ner till stugan (huset) ha ha 

Mysigt! 
Igår var vi och kvällsfikade/hälsade på hos farbror Matts och Anna, o idag ser vi på Brynäs matchen med farbror Håkan
Eller... Dom ser på matchen o jag kollar med ett öga typ 😉 

Jag äter godis och bläddrar i en tidning! 
Så skönt med helg och få vila, sova ut o bara göra det man vill! 

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0