Namnlös!

Sitter på kontoret och håller på att somna nästan - Alla andra har slutat för dagen, även jag! Men jag inväntar min F som ska hämta mig och blir "lite sen" ;) Den har jag aldrig hört förr!
Vi samåker så ofta vi kan och oftast alltid de kvällar jag jobbar dessa tider!

Blir aldrig bra i min förkylning så känner mig hängig trött och allmänt glansig på ögonen så Nu vill jag hem och slänga omkull mig!
 
Sitter och tänker lite på namn - Det är tisdag idag och det innebär ytterligare en vecka i Gravidresan för mig, det går fort måste jag säga. Men den här bebisen i magen kommer nog förbli namnlös, gud va svårt!
Jag skulle vilja ha två förslag av vardera klar men det är ju inte så enkelt.. Lättare med tjejnamn än killnamn iaf!
 
Hämtade ut denna på Lunchen, Alltså vilket LYX att få hämta ut babyboxar till höger och vänster helt Gratis! Är ju kanoners!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0