Ikväll hände det..

Kom till Stallet för att hämta ikväll och ser att det är Full Action i banan och även Hoppning för första gången, HJÄLP tänker jag..
 
Å Tur som en tok att jag inte varit med under tiden för jag får även veta att första avkastningen skedde ikväll, Det som jag bävat för, som gjorde att jag blev Livrädd för hästar när jag var i tonåren...
Men det hade gått bra, hon hade hoppat upp direkt efteråt och inte visat någon rädsla, men det är ju Thea i ett Nötskal, och bita ihop!
 
Jag är så rädd för dessa djur, men Thea är precis tvärt om, Duktig och trygg med hästen och har ett helt annat lugn än vad jag någonsin haft!
 
Nu har vi duschat av oss hästlukt och ätit lite kvällsfika och ska göra kväller strax!
Lydia fick helt plötsligt feber och ligger utslagen och fryser stackarn, Helt Slut och lojj, och där fick jag även svar på varför hon inte åt nå mat ikväll.
 
Ha en fin kväll!
 
kram kram ! ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0