Host host host om natten

Hello lördag! Dammsugarn har fått jobba lite och strax ska jag även moppa trappen, HUR lyckas en trapp bli så dammig(!!) 
Sista veckorna drömmer jag massa konstigt om nätterna, det är det mest konstiga och knasiga om vart annat... Jag drömmer om skräck och att jag blir så jäkla ledsen över olika saker, och nu även två gånger har jag drömt att jag föder barn och att jag får en pojke (?!) vad betyder dessa drömmar tro... 
Inatt fick jag nämligen också en son - och jag hade bara tagit med mig rosa kläder och en rosa filt till bb ha ha så jag tyckte det var så pinsamt att han fick åks hem i rosa kläder! 
Andra gången jag drömde, så sa Fredde (i min dröm) att han redan bestämt att han skulle heta Svante... Och jag fick panik.. Grinade och grinade och sa att jag inte vela ha någon Svante! :) 

Märkligt hur verkliga drömmar kan vara! 
Jag har verkligen ingen magkänsla alls om vad det är, - å vad det än blir så kommer det ju bli tok mysigt! Spännande att få se skillnaden på att bli mamma som 30, mot tidigare 20! 

Nu har jag skickat två sötnosar på äventyr! 

F tvättar bilen, åh va han svär över att bilen är vit ;) den blir skitig hela tiden! 

Thea har haft en "dryg" natt med hosta... Hon som hostar tills hon spyr.., så jag o Thea satt nere i köket o kurerade oss mitt i natten, stackarn! 

Nu ska jag baka en bärpaj för att överraska familyn lite :) det är ju lördag!! Då får man mumsa! - det värsta är väl att jag mumsar lite för mycket kanske.. Otroligt söt sugen tyvärr... 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0