Tandlös och viktjämförelse!

6 månaders vikt på Elon är 7600gr samt
67,5 cm lång
Samma månaders vikt o längd på:
Thea: 8080 gr 65 cm 
Lydia: 8020 gr 64 cm 

Så de är inte konstigt jag uppfattar honom som lång o smal ;) tjejerna har legat lite knubbigare o kortare! 

Här har vi precis skjutsat L till skolan, Thea fick skjuts Av Edvin o då vela Lydia också åka bil.., o det regnar ju! 
Fy vilket trist väder! - vi vill ha snöööö!
Blir så mycket roligare, och finare framförallt! 

Dagen består av lite fredags städning annars har vi ingen plan vilket är skönt. 


Bjuder på en bild på MIG när jag var 6 månader! Elon är fortfarande tandlös he he - själv föddes jag med två tänder nedtill vilket är väldigt ovanligt! Så mina gryn var väldigt synliga vid 6 månaders ålder ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0