Men dra mig baklänges!

"Krisen är över!" - som Abbes pappa ropade i Madicken när Abbe hade lunginflammation!

Inatt tror jag bestämt att min mormor har spökat för mig!! Pepparroten gjorde susen, o löken brevid sängen verkade också funka! Jag har bara vaknat 1 gång av min hosta! O några ggr till av Elon visserligen men halleluja!! 

Jag mår bättre, det har vänt efter 9 dagar! Jag är på benen igen o vill inte bara förflytta mig mellan säng soffa! 

Elon fick byta åkpåse idag! Han fryser om fötterna när han sover ute o blir lätt kall! Så nu fick Thea o Lydias fårskinns påse åka fram! Så gosig!

Nu sover han nog skönt ett par timmar!

I morse började julkalendern o jag tycker den verkar super mysig!! Helt i min stil än så länge..  Thea tyckte också den var bra! 

Nu ska jag göra en brasa i kaminen så vi får lite värme här hemma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0