Lucia och min fina barndomsvän på visit

Kikar in för att Elon vill hälsa Er alla en trevlig lucia kväll ;) 

Han är så glad jämt våran lilla tomtenisse! Skulle han sova lite bättre om nätterna bara :) men de kommer väl! Igår sov han riktigt bra... Men då var han vaken mellan 15-23 oxå ;) hela vägen hem från Stockholm å.. Typiskt mina barn! 

Själv pysslar jag hemma idag.. Julen smyger sig på mer för varje dag. 

I förmiddags hade jag en barndomsvän på besök - Jeanette! Alltid lika trevligt, o man vet inte hur man ska hinna prata om allt på den "korta tid" vi ses.., innan hon far hem till Göteborg igen! 
Jag är glad att ha dig som vän finaste Jeanette! 

Bjuppar på en groupie! Synd bara att jag lyckades ta på mig så gris rosa kläder .. Matchade noll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0