Långdans och gottepåse!

Vilken mysig helg vi haft!
Blivit så bortskämda med mat o godsaker i Valbo! Kerstin är duktig och en stor favorit hos barnen - oss med! 

Idag var vi till vinnersjö! Lydia och Nova går på söndagsskola o idag var det avslutning / fest!
Långdans med orgelmusik av Thea o Lydias farfar, han är så duktig att spela! 
Vi Fikade, lyssnade på sång av barnen o sen fick alla en fin varsin påse med smått o gott! Elon fick också en påse! :-) 

Efter Maten ikväll tog jag med mig alla 4 stora barnen på en liten motionsrunda! Dom gillar det... O vill helst att jag ska skrämma upp dom samtidigt... ;) helst säga att de kan komma en varg .. O att jag tyckte jag såg något från skogen... 
L o N cyklar o vi andra tre brukar springa/gå och gärna efter skogsvägar som saknar lyse (fniss) vi fick ihop 3,3 kilometer - bra gjort av dom i mörka blåsten! 

Nu är de läsning o skrivning på övervåningen o jag o F tittar på TV4 filmen 

Lilla E sover brevid oss... Annars vaknar han bara o bökar uppe. Nästet vi fick av Alice använder vi dagligen än idag! Bästa bästa! De var verkligen väldigt bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0