Jultidningar och grillad kyckling!

Ordningen är återställd när jag håller mig på benen! Så skönt att känna mig piggare! Nu kan jag lägga flunsan bakom mig och fokusera på att även Elon ska bli bra! 
- dock verkar de tyvärr inte bli bra för honom utan en operation. På måndag ska vi tillbaka för att se om kroppen kämpar tillbaka detta själv eller om vi måste ta till kniven :( stackars liten! 

Kvällens dinner, enkelt men gott! Grillad färdig kyckling (tack Ica att detta finns ibland) ris och currysås med sallad! 

Sen har jag börjat sortera detta ;) å herregud .. Jultidningar som ska levereras och en unge som glömt vilka hon sålt till ha ha! 

Ha en fin kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0