Idag gick jag i mål!

Idag gick jag i "mål" ... Kan man säga.. 
Är det något jag sällan skriver om så är det motion träning och vikt. Jag tycker det är ointressant - för andra att läsa om! 
Men! Idag blev jag så glad när jag nådde min målvikt. 
Gick ner mina gravid kilon i augusti efter semestern. O satte upp ett mål ( -10 kg ) 

Idag hade jag gått ner 10,4 kilo 
Totalt drygt 23 kilo. Skönt!
Men - känsligt ämne, ja gillar inte att skriva om det! Kanske för att jag har två döttrar - som jag inte vill ska börja fundera över vikt osv, sånt brukar lösa sig ändå i vuxen världen! O alla är bra precis som man är oavsett vikt! 

Firade det med att baka julgodis ;) he he 


Inget jag ska äta själv men bakar nu till Thea som ska sälja hembakat utanför Ica på fredag,- med skolan! 
Klassen samlar pengar för att kunna göra något roligt. Så på fredag finns det mycket gott att handla utanför Ica i byn ;) vi ska baka lite saffran imorgon också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0