Ett tomt skal!

Folk är GALNA! - hua! Mellandagsrea .. De har aldrig varit något för mig... Mycket folk som river o sliter som aldrig förr - o 20-50% är ingen riktig rea tycker jag så jag blir inte ens lockad faktiskt. 
Idag skulle vi iaf göra ett par ärenden! 
Byta en bok till Thea som hon fått i julklapp men redan hade, det gick bra! Nu har hon en ny spännande bok att läsa! 
Även köpa lite nödvändigt till nyår- tutor till barnen o en rislykta som jag vill skicka upp till de som inte finns med oss "här nere" längre. 

Fina lilla pojke! :)

Och bocken brann inatt,- nu återstår bara ett tomt skal - jag hör till den skaran som är emot att den brinner, jag tycker de är både vansinnigt och onödigt att den "ska" brinna. 

Nu är vi hemma och lilla upptäckaren har låtit bli granen hela julen, o kom på idag att det fanns roliga saker att rycka i den :-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0