Annandagen

Annandag jul,- en dag jag förknippar med min älskade mormor! 
Idag skulle hon ha fyllt 78 år, men tyvärr förlorade hon kampen i en hjärntumör 2006. Men hon finns i många fina minnen! Å så roligt jag hade som liten när man fick åka till hennes skoaffär hon hade här i byn.. Vi lekte o vi lekte o provade klackskor och träskor o gummistövlar o allt möjligt! Vi slog in paket med fina snören o papper och slog ut kvitton med kassaapparaten! 
Mormor lät oss alltid leka, hon tyckte aldrig att vi stökade till eller var i vägen... 
Ibland tog vi tipslappar och låtsades spela på trav då hon även var ATG ombud. 
Vi hade så otroligt roligt! 

Idag tänder jag ett ljus för mormor i fönstret och ägnar en liten tanke till hennes dag! 

Jag fick så fina julklappar av Fredric igår! Bland annat...
Denna skönhet! 
En kitchen aid som jag gått o sneglat lite på. Jag bakar väl inte så mycket men den gör sig väldigt fin i köket ;) 


Samt ett par compression tights av Therese johaug design! Dom blir spännande att prova! 

Nu ska jag städa vidare medan Elon sover sin tupplur nummer 2. Thea har fortfarande pyjamas fast kl är typ 16! - tonåring to be! Shit va hormoner som spökar i detta hus nu!

Trevlig lördagskväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0