Perfect day by Amanda

Hej mitt i natten! 
Blev en riktigt trevlig kväll - jag som älskar spontan kvällar, köpte ett Rosé som jag provade - bara för det hette Amanda ;) he he 
Riktigt gott! 


Hängde på Elons nya vagn mobil idag också, köpte den innan han föddes på NK kids - märket är littlephant - men gillade den inte så mycket som jag trodde, sitter inge bra heller, men den fick åka på en sväng idag! 

Underbar kväll för en kvällspromenad med lilla familjen! 

Lilla filuren Elon som trivs i vagnen! 

Vi hamnade på min kompis ingers balkong! Spontant och trevligt med både kaffe och kaka och vin! 

Så mysigt mörka kvällar i augusti! 
Här hade vi utsikt över hela torget, första parkett! 
Nu ska vi sova, imorgon väntas torgmarknad på byn med invigning av vårat nya fina torg! 

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0