Paradiset och inspelning

Vardagen är igång och efter en dinner bestående av spagetti med köttfärssås åkte vi till paradiset igen! 

Nya tallrikar! Måste känna efter om jag gillar dom,- men jag tror det! 

Här kopplar vi av! 

Så härliga kvällar nu! 

Älskar mina nya shorts med bollar, lite gardin känsla kanske, men jag gillar dom :) 

Skog och älv - underbart 

Mormor tar ett kvällsdopp! 

Väl hemma i byn igen pågick tv inspelning av bygglov för fullt! Crusing i byn stod på schemat 

Så kul :)) 
Nu ska jag mysa med en nybadad bebis ... Imorgon väntar BVC besök o även en koll för mamman :-) 

Godnatt! 


Kommentarer
Postat av: Liza

Vilken underbar dag ni haft! :)

Supersnygga shorts, vart har du införskaffat dom? :)

Vilket paradis! Sådana där dubbeldörrar skulle jag vilja ha här hemma ute på verandan. Vi har mycket fönster i huset, men ända utvägen är ytterdörren. Jag vill kunna öppna och kliva rakt ut på gräsmattan ifrån verandan! :) ..men det kommer säkert! :)

Svar: Tack :) visst är det fint!!

Shortsen är från bik bok!
Amanda

2015-08-19 @ 11:04:05
URL: http://lizacorneer.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0