Kräftor och champis

Tjohoo I kolsvarta mörkret! 

Jaa, som någon nämnde så behövs det så lite för att man som mamma ska få nya batterier o ny energi.. Idag kom F med detta till mig; 

Ett stort paket och en underbar blombukett... Tröttheten försvann o jag log resten av kvällen ;) 

Idag levererade vårat lilla Ica i byn, kräftor, rökta räkor o gotta - självklart slog jag till på en påse- till barnens stora förtjusning! 

De blev en spontan kräftskiva ha ha 

Lilla söt korven som sover så bra om dagarna ;) Det var som hon sa på BVC när jag bekymrade mig lite där om våra krångel nätter- Elon bryr ju sig inte om att det är natt, för han rullar det ju på som vanligt med mat o sömn när det passar lille herrn! 



Mys med lillebror innan läggdags! 
Vi kollade på fångarna på fortet o drack champis o tände ljus medan de andra tre cyklade "ett varv" 

Imorgon är en ny dag! Barnen ska på kalas och kanske får vi till ett dopp i älven innan det blir höst på riktigt! 

Godnatt från oss alla i Station! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0