Första hotellnatten!

Godmorgon 5.45 från finaste hotellet! Vi är ute på en liten semestertripp! 

Först stannade vi i Mariefred, vilken sommarpärla! Wow vilken mysig stad, dom spelade in några Pippi scener där också.. Kullersten och bara fina butiker och restauranger! 

Strålande sol och en fin restaurang! 

F tog en lyxig burgare och jag tog en caesarsallad 

Vi gick på ett hembygdsmuseum också :) 

Till slut hamnade vi i Trosa och checkade in på Bomas hotell, fullbokat hela sommaren, men en kvart innan vi kom fick dom en avbokning, skaplig tur!!! 

Elon gillar hotellsängen :) 

Vi åt trerätters och delade på en flaska rött! Det var såå gott! 

Det enda minuset var pommesen... Det passar ju inte alls till en sådan rätt enligt min smak o de stod inte i menyn och jag glömde fråga innan! Men det var gott ändå! O efterrätten - såå god!!! 

Nu har vi vaknat - som sagt, 5.45 började bebisen böka o grymta o låta så då är det svårt att bara sova vidare! 
Ligger o väntar på att klockan ska bli 8 så frukosten öppnar ha ha 

Leopard golv i hela hotellet - me like! Jag som älskar leopard! 

Får se vad dagen bjuder på... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0