Bugaboo Buffalo!

Då har jag använt min kära vagn i snart tre månader, o vad tycker jag då? 
Jo de ska jag berätta! 
Bugaboo Buffalo är ju en mycket populär vagn nuförtiden - begagnat priserna står högt - omkring 7509-10000 kr beroende på skick! 

Sägs att det är en riktig terrängvagn och ska vara den bästa o skönaste att köra på alla underlag! 

Jag gillar vagnen... Den uppfyller de flesta av de krav jag hade på vagn. 

Det som är mindre bra med vagnen enligt mig: 
• svår att dra baklänges eftersom framhjulen svänger o då blir det en vinglig gång (går att låsa hjulen, men de gör man ju inte om man bara vänder för solen en stund)

• vagnen tar plats! Stor i bilen 

• svårt att lägga saker i korgen under vagnen då de är mycket trångt mellan "varukorg" o liggdel. 

• inte fullt så "grym" över stock o sten som det var sagt, man får ta i rätt rejält för att få vagnen över en stor rot 

• vagnen är oerhört dyr

• saknar fack i vagnen för nycklar M.m 


Men! Det är få nackdelar, o många bra fördelar som väger upp detta! 

+ högt andrahandsvärde 

+ snygg design 

+ rullar som en Gud på asfalt 

+ rymlig liggdel där barnet får bra plats med även åkpåse

+ enkelt att höja / sänka handtaget snabbt 

+ smidig i affärer 

+ älskar förlängda suffletten, bara att fälla ner när det är soligt! 


LiggdelsLocket knäpper vi upp o har åt sidan, men till kvällen drar vi bara igen det! 

Elon älskar sin vagn! 

Mysigt och ombonat 

Stilren vagn som får 8 poäng av 10 möjliga av mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0