MVC

Godförmiddag!
 
Nyss anlänt till kontoret efter ytterligare MVC besök, Ultraljudapparaten åkte fram även idag då min bebis är så sprattlig så hon kunde inte känna hur den låg. Men den ligger som den ska :)
 
+ 13 Kilo på vågen nu (!) det är ju på slutet jag ökar som en gris, - Som vanligt! Så jobbigt, känner att mina ben sväller, och jag har mycket vätska i kroppen nu. - Snälla gode gud, gör så att bebisen föds i Maj, jag orkar inte med det här längre - Det är nu 30 (!!) Dagar kvar till BF enligt ultraljudet.
 
Haft en superlindrig graviditet, men nu börjar det göra ont.. Det går typ inte att sova, o igår när jag fick springa till bussen så trodde jag skulle DÖ PÅ FLÄCKEN för det gjorde så grymt ont.

 
Nu är det slutklagat, dags att vara positiv :) Långhelg på ingång, det ska bli såå skönt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0